2010. augusztus 12., csütörtök

Névnapi sms 60

E szép napon Neked kel fel a nap,
Felhőkön át símogatja arcodat.
Csak neked nyújtja sugarát,
S velem együtt Boldog Névnapot kíván.

Neved napján mit is mondhatnék?
Mindent, mit szeretnél, adjon meg az ég!
Légy boldog, míg világ a világ,
Fogadd ezt a verset, mert nincs nálam virág.

Bár nem adok egész világot neked, bárhogy is kívánod,
Ha nem is adok virágot, Boldog Névnapot Kívánok!

Hogy kijelentsem ünnepélyesen,
Most itt az alkalom;
Régen láttalak, és bizony nekem,
Hiányoztál nagyon.

Rég láttál te is. Már elfeledted
Azt, hogy én is vagyok,
Mindazonáltal kívánok neked
Sok boldog névnapot.

Milyen csodaszép ez a nap, ugye Te is érzed,
mosolygós az egész világ, köszöntenek Téged,
ma éjjel majd Rád találnak, csodatévő álmok,
én addig is szeretettel: Boldog névnapot kívánok!

Nézz fel éjjel a csillagokra.
Látod rád nevetnek ragyogva.
Apró fények, régi álmok,
Boldog Névnapot Kívánok!

Névnapod van ma, köszönteni jöttem,
rímekből neked csokrot is kötöttem.
Mert a Te névnapod olyan drága nekem,
nem is tudom miért nem töltöd mindig velem.

Váljanak valóra legszebb álmaid,
Hozza az élet mosoly-órák százait,
Könnyed csak a boldogságtól legyen,
Könnyű harmatként lépj völgyön és hegyen,
Ahol Rád szívekből a Nap ragyog,
Kívánok neked boldog névnapot!

A nap az égen is Neked ragyog,
Hisz ma van a névnapod.
Rövid ez a pár sor, de benne van a lényeg,
Senki sem szeret úgy, mint mi szeretünk téged!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése